مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 07:452020-07-18اقتصادي

فاز دوم شهرک گلخانه ای نودهک تاکستان آغاز می شود


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در صورت تأمین و تخصیص آب عملیات اجرایی فاز دوم شهرک گلخانه ای نودهک تاکستان آغاز خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فاطمه خمسه ظهر شنبه در جلسه کارگروه فرعی آب و کشاورزی استان که با هدف حل مشکل خدمات زیر بنایی همچون گاز و آب به شهرک گلخانه ای نودهک در محل جهاد کشاورزی برگزار شداظهار کرد: شهرک گلخانه نودهک تاکستان 1000 هکتار وسعت دارد که عملیات اجرایی فاز اول آن در سطح 71 در حال انجام است که در صورت تأمین آب فاز دوم این شهرک نیز در سطح 300 هکتار آغاز خواهد شد.

وی در ادامه با قدر دانی از شرکت آب منطقه ای استان در همکاری با مجموعه جهاد کشاورزی در تأمین آب مورد نیاز بخش کشاورزی خاطر نشان کرد: نظام بهره برداری از سد نهب تهیه شود تا کشاورزان بتوانند از آب این سد بهره مند شوند.

خمسه یادآور شد: جهاد کشاورزی با همکاری آب منطقه ای با هدف مصرف بهینه آب و افزایش راندمان تولید درصدد توسعه طرح های گلخانه ای در استان است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ابزاز امیدواری کرد با تخصیص آب از سد مخزنی نهب به شهرک گلخانه ای نودهک فاز جدید این شهرک هر چه سریع تر آغاز شود.

وی در ادامه به آغاز عملیات گاز رسانی به شهرک گلخانه ای نودهک اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد با همکاری شرکت گاز عملیات گاز رسانی به این طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز دوم شهرک گلخانه ای نودهک تاکستان آغاز می شود

فاز دوم شهرک گلخانه ای نودهک تاکستان آغاز می شود