مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 06:202020-07-18اقتصادي

فضاهای ورزشی در مناطق کم برخوردار کرج ایجاد می شود


شهرداری در مناطق کم برخوردار کرج فضاهای ورزشی ایجاد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس زارع پیش از ظهر شنبه در مراسم افتتاح سوله مدیریت بحران - ورزشی منطقه 10 شهرداری کرج با اشاره به وضعیت اقتصادی حال حاضر جامعه، اظهار کرد: وضع اقتصادی مردم مطلوب نیست و این همین موضوع باعث ایجاد چالش برای شهرداری ها شده است زیرا شهرداری ها به دلیل وابستگی به اقتصاد شهرها از این چالش ها به دور نیستند.

وی با اشاره به تأثیر چالش های اقتصادی بر منابع درآمدی شهرداری ها، افزود: درآمدهای هزینه ای شهرداری از شرایط اقتصادی متأثر شده و به نوعی درآمدهای شهرداری در این مورد انقباضی شده است.

عضو شورای شهر کرج بیان کرد: علیرغم مشکلات اقتصادی و چالش های آن با تدابیر اندیشیده در شورای شهر کرج، تلاش های شهردار و مجموعه شهرداری، اقدامات خوب و مهمی از جمله افتتاح پروژه ها در نقاط مختلف شهر به انجام رسیده است.

زارع با اشاره به اینکه به یقین مردم شهر کرج شایسته ارائه خدمات ارزنده تر هستند، بیان کرد: با توجه به امکانات موجود تمامی تلاش خود را برای تحقق این خدمات به کار بسته ایم.

وی با تاکید بر اهمیت توجه به موضوع بحران، گفت: کرج با توجه به ساختار و منطقه جغرافیایی که در آن واقع شده، بحث زمین شناسی و گسل هایی که در اطراف شهر قرار دارد، می تواند منطقه ای بالقوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضاهای ورزشی در مناطق کم برخوردار کرج ایجاد می شود

فضاهای ورزشی در مناطق کم برخوردار کرج ایجاد می شود