مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 06:002020-07-18اقتصادي

510 کامیون حامل سوخت در مرز افغانستان متوقف هستند


510 دستگاه کامیون حامل انواع سوخت هم اینک در گذرگاه رسمی مرزی دوغارون توقف کرده اند تا صورت مساعدت طرف افغانستانی طی هفته جاری از مرز ایران خارج و وارد کشور همسایه شوند.

- مدیر اجرایی منطقه ویژه اقتصادی دوغارون گفت: معطلی این خودروهای ترازیت شده در مرز دوغارون ناشی از فقدان زیرساخت لازم برای پذیرش کامیونهای حامل سوخت در گمرک افغانستان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، حسین آخوندزاده افزود: افزایش نیافتن کرایه های کامیون های سوختی در کشور افغانستان، پرداخت نکردن عوارض گمرکی در مرز اسلام قلعه و پرداخت نکردن افت بار و معطل شدن رانندگان کشور افغانستان توسط تاجران این کشور از دیگر علل توقف کامیون های ترانزیتی از سمت افغانستان به مقصد مرز دوغارون ایران است.

وی ادامه داد: در حال حاضر رانندگان هر کامیون ترانزیتی حامل بار سوخت نفت خام از سمت مرز دوغارون به مقصد شهرک صنعتی هرات افغانستان 21 دلار، حامل بنزین 20 دلار و حامل گازوییل 19 دلار دریافت می کنند که دولت افغانستان طی چند سال گذشته این تعرفه را افزایش نداده که باعث اعتراض رانندگان این کشور شده است.

مدیر اجرایی منطقه ویژه اقتصادی دوغارون به فعالیت 10 واحد باسکول در گمرک منطقه ویژه اقتصادی و نیز بازارچه مرزی دوغارون در خاک ایران برای تسهیل و شتاب در اعزام کامیونهای ترانزیتی و صادراتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

510 کامیون حامل سوخت در مرز افغانستان متوقف هستند

510 کامیون حامل سوخت در مرز افغانستان متوقف هستند