مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 05:302020-07-18پزشكي

نحوه ضدعفونی کردن بیمارستان هاجر شهرکرد در روزهای کرونایی


مسئول بهداشت محیط بیمارستان هاجر شهرکرد به مطرح بودن مواد شیمیایی در تمیزکاری بیمارستان در ایام کرونا اشاره کرد و گفت: برای تمیز کردن سطوح بیمارستانی در روزهای کرونایی تاکید بیشتر بر استفاده از گندزدای شیمیایی است و استفاده از اشعه فرابنفش به دلیل .

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مسئول بهداشت محیط بیمارستان هاجر شهرکرد به مطرح بودن مواد شیمیایی در تمیزکاری بیمارستان در ایام کرونا اشاره کرد و گفت: برای تمیز کردن سطوح بیمارستانی در روزهای کرونایی تاکید بیشتر بر استفاده از گندزدای شیمیایی است و استفاده از اشعه فرابنفش به دلیل ضعیف بودن به عنوان گندزدای موثر در شرایط کرونا شناخته نشده است.

افسانه رییسی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه برای تمیز کردن سطوح بیمارستانی از محلول وایتکس و سایاسپت HP استفاده می شود، اظهار کرد: این محلول ها در همه بخش ها، واحدها و قسمت های اداری به صورت روزانه توزیع می شود.

مسئول بهداشت محیط بیمارستان هاجر شهرکرد به استفاده از محلول آماده مصرف سپتی سرفیس برای تمیز کردن گوشی تلفن و میز کار که بیشترین تماس را با دست دارند اشاره و تصریح کرد: محلول سایاسپت روی سطوح اسپری شده و سپتی سرفی روی پارچه استریل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه ضدعفونی کردن بیمارستان هاجر شهرکرد در روزهای کرونایی

نحوه ضدعفونی کردن بیمارستان هاجر شهرکرد در روزهای کرونایی