مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 04:552020-07-18اقتصادي

قوانین دست و پاگیر اداری نان کارگران کوره آجرپزی را آجر کرد+ فیلم و عکس


  کوره آجرپزی تعاونی زرین آجر کندران واقع در روستای کندران از توابع شهرستان بندرلنگه روزگاری منبع درآمد و کسب و کار حدود 20 کارگر بوده است.

کسب و کاری سنتی که امروز با به روز شدن آن به چرخه صنعتی تبدیل شده و این تنها کوره آجرپزی در غرب استان هرمزگان با توجه به عدم پرداخت تسهیلات توسط بانک های عامل و همکاری دستگاه های مربوط تعطیل شد و به قول معروف نان کارگرهایش آجر شده است.

این کوره آجرپزی که در سال 94 کلنگ احداثش به زمین خورد و سال 96 با استفاده از سوخت نفت کوره به بهره برداری رسید و برق تأسیسات این کوره به وسیله ژنراتور برق تأمین می شد در اوایل کسب و کار، صنعت پر رونقی بود و استقبال خوبی هم از آن شد چراکه آجر منطقه غرب از یزد و استان فارس تأمین می شد که کرایه حمل و نقل آن برای مردم منطقه بسیار بالا بود.

با شروع هوای بسیار گرم این منطقه، این دستگاه مولد برق توان تولید برق را نداشت و قطع و وصل شدن جریان برق منجر به خسارت عمده به این کوره و آسیب رساندن به آجرهای در حال پخت می شد که سرانجام با گذشت 5 ماه از آغاز به کار، همین عمده مشکل کار این واحد را یکسره کرد و تعطیل شد.

دوندگی سرمایه گذار این واحد صنعتی و بروکراسی اداری برای دریافت تسهیلات جهت سه کیلومتر برق رسانی به این پروژه تاکنون راه به جایی نبرده است و همواره با جواب منفی از سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوانین دست و پاگیر اداری نان کارگران کوره آجرپزی را آجر کرد+ فیلم و عکس

قوانین دست و پاگیر اداری نان کارگران کوره آجرپزی را آجر کرد+ فیلم و عکس