مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 04:202020-07-18سياسي

دستور رهبر انقلاب برای تشکیل «نهضت خاطره گویی» محقق شد/ جلد اول: «فرماندهان نبرد»


«فرماندهان نبرد» عنوان جلد نخست از کارگروه ویژه «نهضت خاطره گویی» است که به دستو ررهبر انقلاب و تحت نظارت سرلشکر پاسدار سید یحیی رحیم صفوی تشکیل شده تا خاطرات فرماندهان جوان کشور را ثبت کند.

- ساسان ناطق در گفت وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس درباره تازه ترین اثر خود اظهار داشت: فرماندهان نبرد نخستین جلد از خاطرات فرماندهان جوان دوران دفاع مقدس است که این کار به واسطه تدبیر رهبر انقلاب به آقای سرلشکر سیدیحیی رحیم صفوی مشاور و دستیار ویژه ایشان سپرده شد.

وی افزود: رهبر انقلاب خطاب به این فرمانده فرموده بودند: خاطرات خودتان و سایر فرماندهان را روایت کنید و آنها را دعوت کنید تا خاطرات خود از دوران دفاع مقدس را برای آیندگان بازگو کنند.

  این مولف با تاکید بر اینکه فرماندهان حاضر در خط مقدم اغلب خاطراتی دارند که جزییات وقایع دست اول و دست نخورده و بکر را شامل می شود و این امر، موضوع را جذاب می کند، ابراز داشت: از این رو گروه ویژه نهضت خاطره گویی ایجاد شد.

در این گروه ویژه فرماندهان جوان دوران دفاع مقدس به بیان خاطرات خود می پردازند.

مجموعه نخست از این خاطرات با عنوان فرماندهان نبرد طی هفته جاری منتشر خواهد شد و در این اثر خاطراتی از  محسن رفیق دوست، سیدیحیی رحیم صفوی، محمدنبی رودکی، حسن رستگارپناه، فتح الله جعفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور رهبر انقلاب برای تشکیل «نهضت خاطره گویی» محقق شد/ جلد اول: «فرماندهان نبرد»

دستور رهبر انقلاب برای تشکیل «نهضت خاطره گویی» محقق شد/ جلد اول: «فرماندهان نبرد»