مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 02:152020-07-17ورزشي

تاثیر لغو المپیک توکیو بر پینگ پنگ بانوان ایران چیست؟


حمیده ایرانمنش در مورد احتمال لغو المپیک توکیو گفت: نسبت به برخی از کشورها که سهمیه کسب کرده اند، یک پله عقب تر هستیم و هنوز سهمیه نداریم که همین موضوع پذیرش شرایط را برای بازیکنان ما راحت تر می کند.

- حمیده ایرانمنش در مورد احتمال لغو المپیک توکیو گفت: نسبت به برخی از کشورها که سهمیه کسب کرده اند، یک پله عقب تر هستیم و هنوز سهمیه نداریم که همین موضوع پذیرش شرایط را برای بازیکنان ما راحت تر می کند.

حمیده ایرانمنش، سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان در گفت وگو با ایسنا به شرایط بانوان پینگ پنگ باز ایران بعد از پایان لیگ و برنامه های تیم ملی اشاره و بیان کرد: برنامه هایی برای مسابقات بین المللی و اردوها اوایل سال 99 به فدراسیون ارائه کردیم اما مسابقات جهانی به تعویق افتاد و طبق اعلام فدراسیون جهانی اسفند ماه 99 برگزار می شود.

براین اساس برنامه مان را تنظیم کرده ایم و اردوهایمان را هر زمان که وزارت ورزش و ستاد مقابله با ویروس کرونا اجازه بدهند، شروع می کنیم.

او در ادامه افزود: همه این مسائل بستگی به شرایط دنیا دارد و حتی ممکن است تاریخ مسابقات جهانی باز هم تغییر کند.

از طرفی مسابقات انتخابی المپیک نیز سال آینده برگزار می شود و از آن جایی که احتمال را بر برگزاری ای مسابقات قرار داده ایم، برنامه هایمان را مشخص کرده ایم که در صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر لغو المپیک توکیو بر پینگ پنگ بانوان ایران چیست؟

تاثیر لغو المپیک توکیو بر پینگ پنگ بانوان ایران چیست؟