مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 تیر 1399 ساعت 07:002020-07-17بين الملل

مسکو و دمشق: آمریکا دست از ایجاد بی ثباتی بیشتر در سوریه بردارد


روسیه و سوریه در بیانیه ای مشترک اعلام کردند که آمریکا با گرسنگی دادن به اهالی اردوگاه آوارگان الرکبان در منطقه ای در جنوب شرق سوریه که تحت اشغال خود دارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روسیه و سوریه تأکید می کنند که مردان در اردوگاه آوارگان الرکبان در جنوب شرق سوریه مجبورند به گروه های تروریستی تحت کنترل آمریکا بپیوندند.

بر اساس گزارش پایگاه خبری روسیا الیوم ، در بیانیه مشترکی که امروز توسط ستاد روسیه و سوریه برای هماهنگی بازگشت پناهندگان سوری منتشر شده، آمده است: مردان اردوگاه الرکبان برای گذران زندگی و فراهم کردن لقمه نانی برای خانواده هایشان  مجبور شده اند به صفوف گروه های مسلح تحت کنترل ایالات متحده بپیوندند .

بر اساس بیانیه مشترک روسیه و سوریه، درباره این قضیه افراد مسلحی از باند تروریستی موسوم به مغاویر الثوره که به آغوش دولت سوریه بازگشتند، شهادت داده اند.

روسیه و سوریه گفتند: افراد مسلح تحت کنترل آمریکا عمدا شرایطی را ایجاد می کنند که کسانی هم که تمایلی برای پیوستن به صفوف گروه های مسلح ندارند از کمک های غذایی و پزشکی محروم بمانند .

روسیه و سوریه از آمریکا خواستند دست از رفتارهای خود برای ایجاد بی ثباتی در اوضاع سوریه بردارد، به قوانین بین المللی و اصول سازمان ملل متعهد باشد و همه خاک اشغالی سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو و دمشق: آمریکا دست از ایجاد بی ثباتی بیشتر در سوریه بردارد

مسکو و دمشق: آمریکا دست از ایجاد بی ثباتی بیشتر در سوریه بردارد