مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 10:402020-07-16سياسي

نیاز به سیاستگذاری کارآمد برای تحقق همه ابعاد عدالت اجتماعی


شریعتمداری در پیامی به مناسبت هفته بهزیستی تأکید کرد: امروز بیش از هر زمان به انسجام، همدلی و سیاست گذاری کارآمد برای تحقق همه ابعاد عدالت اجتماعی نیاز داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیامی به مناسبت هفته بهزیستی گفت: امروز و در زمانی که شیوع ویروس منحوس و عالمگیر کرونا بیش از هرزمان دیگر سایه شوم فقر را نه در ایران بلکه در سراسر جهان گسترش داده است باید همدلانه و با تکیه به باورهای دینی فرهنگی و انسانی بیش از هرزمان در این مرز و بوم دست یاری به سوی یکدیگر دراز کنیم و یک جنبش فراگیر برای کمک به یکدیگر شکل دهیم.

در متن پیام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی آمده است: دست یابی به عدالت و رفاه رویای دیرین همه انسانها بوده است.

یکی از اهداف مهم انقلاب اسلامی هم تامین عدالت اجتماعی، ریشه کن کردن فقر و تولید ثروت برای بهره مندی همگان از رفاه نسبی بوده است، اما همانگونه که مقام معظم رهبری نیز بارها تاکید کرده اند در مسیر تحقق عدالت اجتماعی کم کاری داشته ایم.

برای تحقق این هدف امروز بیش از هر زمان به انسجام، همدلی و سیاست گذاری کارآمد برای تحقق همه ابعاد عدالت اجتماعی نیاز داریم، باید با شکل گیری یک ائتلاف فراگیر همه با هم بودن همه تلاش و همت خود را به کار گیریم که کاستی ها و بی عد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز به سیاستگذاری کارآمد برای تحقق همه ابعاد عدالت اجتماعی

نیاز به سیاستگذاری کارآمد برای تحقق همه ابعاد عدالت اجتماعی