مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 07:502020-07-16پزشكي

«اپونتیا» درمانگری برای دیابت


بررسی  فارماکولوژیک نشان داده است که گونه های مختلف جنس کاکتوس اثراتی مانند کاهنده قند، کلسترول و تری گلیسرید خون، اثر ضدپلاکتی، التیام دهنده زخم معده و اثر آنتی اکسیدان دارند و همچنین می توانند از مخاط معده در برابر زخم و از کلیه، - قلب و عروق محافظت نمایند.

در بین گیاهان بیشماری که بر روی زمین می رویند، گروهی به علت نیاز اندک، شکل ویژه و روش زندگی منحصر به فرد، پرورش ساده و در عین حال زیبایی خاص و گل های بسیار دلفریبشان دارای امتیازات بسیار ارزنده ای هستند.

این گیاهان با ذخیره آب و مواد غذایی بیشتر در بافت های خود قابلیت بردباری و سازگاری زیادی داشته و در برابر خشکی و کم آبی بسیار مقاوم اند.

اکثر گیاهان فوق را کاکتوس ها و دیگر گیاهان گوشتی تشکیل می دهند.

این گیاهان در سرتاسرکره زمین از بیابان های خشک آمریکا و آفریقا تا انتهای قاره آسیا به چشم می خورند و عجیب اینکه شکل جالب و گل های لطیف و فوق العاده زیبا و رنگین آنان بیش از حد دل انگیز و سحرآمیز بوده و نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

همه گیاهان گوشتی جزو تیره کاکتوس ها بشمار نمی آیند مردم عادی همه گیاهان گوشتی را ظاهراً جزو کاکتوس ها بشمار می آورند باوجود اینکه باید دانست که همه کاکتوس ها گیاهان گوشتی هستند، اما همه گیاهان گوشتی جزو تیره کاکتوس ها نیستند و برخی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اپونتیا» درمانگری برای دیابت

«اپونتیا» درمانگری برای دیابت