مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 05:162020-07-16اقتصادي

عملیات احداث دو جایگاه عرضه فرآورده نفتی در کامیاران در دست اقدام است


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: عملیات احداث دو باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی در ناحیه کامیاران در دست اقدام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، عبدالله گیتی منش صبح امروز در آیین تکریم و معارفه رییس ناحیه کامیاران اظهار امیدواری کرد: باتعامل و همکاری فرمانداری با پخش منطقه کردستان در راستای سوخت رسانی مطلوب، افزایش زیرساخت های سوخت رسانی و غیره سعی براین است تا عملکرد مناسبی داشته باشیم.

وی با اشاره به قرار گرفتن ناحیه درکریدور جاده ای ترانزیت جنوب به غرب کشور( مرز باشماق) از فعال بودن 6 باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و 4 باب جایگاه سی.

ان.

جی در ناحیه خبرداد و افزود: عملیات احداث 2 باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی نیز در شهر کامیاران در دست اقدام است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تعداد مجاری عرضه موجود در سطح شهر، برنامه ریزی منطقه بر گستردگی جغرافیایی مطلوب جایگاهها برای دسترسی بهتر شهروندان به دریافت خدمات خواهد بود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان با اشاره به توزیع بیش از 36 میلیون لیترنفتگاز در بخش کشاورزی استان در سه ماهه نخست سال جاری از فعایت یک هزار و 500 دستگاه تراکتور و کمباین در سطح ناحیه و اهمیت شهرستان کامیاران در خصوص محصولات کشاورزی و باغی خبرداد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات احداث دو جایگاه عرضه فرآورده نفتی در کامیاران در دست اقدام است

عملیات احداث دو جایگاه عرضه فرآورده نفتی در کامیاران در دست اقدام است