مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 05:052020-07-16سياسي

آذربایجان غربی کارنامه قابل قبولی در اجرای طرح ابرار دارد


معاون راه های فرعی و روستایی حمل و نقل جاده ای گفت: آذربایجان غربی کارنامه قابل قبولی در روند محرومیت زدایی از روستاها در قالب اجرای طرح ملی ابرار دارد.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون راه های فرعی و روستایی حمل و نقل جاده ای گفت: آذربایجان غربی کارنامه قابل قبولی در روند محرومیت زدایی از روستاها در قالب اجرای طرح ملی ابرار دارد.

شعبانعلی خاوری، امروز 26 تیرماه در جریان سفر به آذربایجان غربی در خصوص بررسی روند اجرای طرح ملی ابرار در روستاهای شهرستان ارومیه از عملیات طرحهای ابرار روستاهای قرنسا در بخش صومای برادوست و کچله در بخش سیلوانای شهرستان ارومیه،محور بیزینده-ایواوغلی در شهرستان خوی و طرح ابرار روستاهای خانقاه و گنبد بازدید کرد و ضمن تقدیر از کارهای انجام گرفته در قالب طرح ملی ابرار در آذربایجان غربی و با تاکید بر سرعت بخشی کارهای باقی مانده در زمان مقرر افزود: طرح جهادی ابرار جهت بهره مندی بیشتر خانوار روستایی کشور از راه آسفالته روستایی و در نتیجه رشد و پیشرفت و درسترسی بهتر روستاها در حال انجام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خاوری با بیان اینکه طرح ملی ابرار در راستای محرومیت زدایی از روستاها در جهت برخورداری از راه دسترسی مناسب اجرا می شود، یادآور شد: این طرح در سال 98 به طول 2000 کیلومتر و امسال در ادامه سیاست گذاری مقام ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان غربی کارنامه قابل قبولی در اجرای طرح ابرار دارد

آذربایجان غربی کارنامه قابل قبولی در اجرای طرح ابرار دارد