مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 19:452020-07-15اقتصادي

ذخیره سازی 133هزار نمونه خون بند ناف در کشور


مدیرعامل شرکت فناوری بن یاخته های رویان با اشاره به اینکه روند ذخیره سازی سلول های بنیادی خون بند ناف در کشور رو به رشد است، گفت: تحقیقات و دستاوردهای سلول های بنیادی پژوهشگاه رویان و استفاده از این توانمندی در حوزه سلامت تاکنون بسیار راه گشا بوده است.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت فناوری بن یاخته های رویان با اشاره به اینکه روند ذخیره سازی سلول های بنیادی خون بند ناف در کشور رو به رشد است، گفت: تحقیقات و دستاوردهای سلول های بنیادی پژوهشگاه رویان و استفاده از این توانمندی در حوزه سلامت تاکنون بسیار راه گشا بوده است.

مرتضی ضرابی 25 تیرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اردبیل با اشاره به دستاوردهای رویان اظهار کرد: در حاضر در بانک خون بند ناف رویان یکصد و 33 هزار نمونه ذخیره شده است که از این میزان یک صد و 28 هزار نمونه در بانک خصوصی و پنج هزار نمونه در بانک عمومی دخیره شده است که بزرگترین ظرفیت ذخیره سازی سلولهای بنیادی در سطح منطقه خاورمیانه محسوب می شود.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه نقش مهمی در فرهنگ سازی و آگاهی بخشی در خصوص ذخیره سازی سلول های بنیادی خون بند ناف رویان در جامعه دارند، اظهار کرد: حدود یک هزار نمونه توسط دفتر نمایندگی بانک سلول های بنیادی خون بند ناف استان اردبیل در بانک خون بند ناف خصوصی ذخیره سازی شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخیره سازی 133هزار نمونه خون بند ناف در کشور

ذخیره سازی 133هزار نمونه خون بند ناف در کشور