مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 12:352020-07-15اقتصادي

طرح آب رسانی قنات شمالی اهر به بهره برداری رسید


طی مراسمی با حضور مسئولان شهرستان اهر از پروژه آب رسانی قنات شمالی این شهرستان بره برداری شد.

- شهردار اهر در حاشیه این مراسم در گفت وگو با خبرنگاران گفت: این طرح شامل استخر و لوله کشی به طول سه کیلومتر بوده و 11 میلیارد و 800 میلیون ریال برای بهره برداری طرح هزینه شده است.

محمد سرقینی افزود: پروژه آب رسانی قنات شمالی اهر با هدف آبیاری فضای سبز شهری و به منظور جلوگیری از اتلاف آب شرب و کاستن از هزینه های مالی آبیاری فضای سبز شهری به بهره برداری رسید.

وی افزود: پیش از این، ماهانه هزینه های هنگفتی برای آبیاری فضای سبز سطح شهر به اداره آب و فاضلاب شهرستان اهر پرداخت می شد که با بهره برداری از این طرح، این مشکل نیز برطرف می شود.

وی در ادامه از پیگیری و روند ارتقای واحد آتشنشانی اهر به سازمان خبر داد و گفت: با در نظر گرفتن جمعیت بیش از 100 هزار نفری مرکز شهر، پیگیری ها و حمایت و مساعدت مسئولان، آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهر در راستای تبدیل واحد به سازمان برای 62 نفر پست سازمانی تهیه و جهت طی مراحل و تصویب نهایی به ارگان مربوطه ارسال کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهردار اهر گفت: تا کنون بالغ بر هفت هکتار در سطح شهر آسفالت ریزی شده است که امیدواریم این روند ادامه پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح آب رسانی قنات شمالی اهر به بهره برداری رسید

طرح آب رسانی قنات شمالی اهر به بهره برداری رسید