مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 12:102020-07-15سياسي

اهتمام ویژه برای رفع موانع تثبیت مالکیت موقوفات


رؤسای سازمان اوقاف و امور خیریه و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور صبح امروز در نشست کارگروه مشترک مرکزی این دو سازمان ضمن تأکید بر ادامه تعاملات گسترده به بررسی راه های تسریع در رفع موانع تثبیت مالکیت موقوفات پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه امروز در نشست مشترکی با ذبیح الله خداییان، رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و جمعی از مدیران و مسئولان این سازمان حضور یافت.

در این نشست که حجت الاسلام امرالله حسنی نیا معاون اوقافی، حقوقی و ثبتی و مجتبی باقرزاده مدیرکل اسناد و ثبتی سازمان اوقاف و امور خیریه نیز حضور داشتند دو طرف درباره موضوعاتی همچون تفسیر مواد قانون تشکیلات و اختیارات سازمان اوقاف، راه های رفع اختلاف برداشت سازمان اوقاف و سازمان ثبت اسناد، قانون ابطال و خروج از وقف، چگونگی حفظ حق و حقوق شرعی موقوفات، قانون تعیین تکلیف اراضی، صدور شناسه ملی موقوفات، تعیین تکلیف 50 هزار موقوفه فاقد سند و نحوه استعلام سازمان ثبت اسناد از سازمان اوقاف به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در سال گذشته تفاهم نامه همکاری بین سازمان اوقاف و امور خیریه و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در راستای اجرای قانون حدنگار کاداستر برای جانمایی و تثبیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتمام ویژه برای رفع موانع تثبیت مالکیت موقوفات

اهتمام ویژه برای رفع موانع تثبیت مالکیت موقوفات