مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 08:302020-07-15سياسي

بشیری: دغدغه مجلس باید رسیدگی به مشکلات اقتصادی کشور باشد


یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به خسارت های جانی و مالی ویروس کرونا از رییس جمهور خواست که برای غلبه بر ویروس کرونا از تمام ظرفیت های کشور بهره بگیرد.

- یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به خسارت های جانی و مالی ویروس کرونا از رییس جمهور خواست که برای غلبه بر ویروس کرونا از تمام ظرفیت های کشور بهره بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس گفت: ویروس منحوث کرونا به مردم خسارات مالی و جانی زیادی وارد کرده است.

به خانواده درگذشتگان و خانواده محترم نماینده بهار و کبودرآهنگ تسلیت می گویم و از تلاش کادر درمانی در بیمارستان ها تشکر می کنم و از رییس جمهور می خواهم تمام ظرفیت های کشور را برای مبارزه با این ویروس منحوث به کار گیرد و دستگاه های مسئول و کسانی که در این امر کوتاهی می کنند شناسایی کرده و برخورد قانونی با آنها داشته باشند و همچنین از همه مردم عزیز درخواست می کنم توصیه های مسئولان را برای مبارزه با کرونا جدی بگیرند تا با امید به خدا با رعایت پروتکل های بهداشتی تا زمان تولید واکسن کرونا که مسئولین گفتند تا آذر ماه شاهد آن خواهیم بود در مبارزه با این ویروس پیروز باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بشیری: دغدغه مجلس باید رسیدگی به مشکلات اقتصادی کشور باشد

بشیری: دغدغه مجلس باید رسیدگی به مشکلات اقتصادی کشور باشد