مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 08:202020-07-15پزشكي

اگر کرونا دارید، گریه نکنید


اشک بیمارانی کرونایی موجب گسترش بیماری می شود، و مهمترین مشکلی که این ویروس در چشم ایجاد می کند به وجود آمدن ورم ملتحمه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس ، سعید کریمی جراح و متخصص بیماری های چشم و رییس مرکز پزشکی آموزشی درمانی طرفه با اشاره به وضعیت بیمارستان طرفه در دوران کرونا گفت: از ابتدای اسفند ماه که کرونا گسترش پیدا کرد، بیمارستان طرفه نیز براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اقدام به پذیرش بیماران کرونایی کرد و از حدود 3 اسفند ماه تمامی فعالیت های بیمارستان متوقف شد و حدود دو ماه تمام فعالیت ها فقط برای بیماران کرونایی بود و در این مدت حدود 800 بیمار را ویزیت کردیم و بیماران کرونایی تا پایان فروردین پذیرش می شدند و به صورت همزمان حدود 80 بیمار کرونایی را بستری می کردیم.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ادامه داد: از انتهای فروردین با تصمیم دانشگاه شهید بهشتی و کاهش بیماران کرونایی بیمارستان طرفه از بخش معین کرونا خارج شد و فعالیت های عادی را از سر گرفتیم و البته از بین بیش از 800 مریضی که در این بیمارستان بستری بودند فقط حدود 25 بیمار فوتی بودند.

کریمی افزود: هرچند بیماری کرونا یک خطر جدی است، اما نباید بیماران تمامی فعالیت ها و خدماتی که نیاز دارند را به دلیل آنکه احتمال دارد به بیماری کرونا مبتلا شوند به تاخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر کرونا دارید، گریه نکنید

اگر کرونا دارید، گریه نکنید