مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 07:252020-07-15اقتصادي

شکوفایی سیراوند با استفاده از ظرفیت گردشگری


اســتفاده از ظرفیت گردشــگری روستای سیراوند موجب رونق اقتصادی این روستا خواهد بود.

- علی بشــیری در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه توســعه گردشگری روستای سیراوند علاوه بر رونق اقتصادی موجب ایجاد اشتغال پایدار وافزایش درآمدروستاییان می شود، اظهار کرد: رونق بخش گردشگری مستلزم برنامه ریزی و فراهم کردن تسهیلات است تا بتوان به خوبی از ظرفیتهای تاریخی، آثار باستانی و گردشگری روستا بهره مند شد.

وی با اشاره به رونق شتاب مهاجرت معکوس برخی از خانوارهای سیراوندی به روستای خود در یکسال گذشته، تصریح کرد: در سال گذشــته 20 خانوار از روستاییان سیراوندی به موطن و زادگاه خود سیراوند مهاجرت کرده و بازگشته اند که این مهم نوید آن می دهد که آینده خوبی در انتظار روستا است.

بشیری تصریح کرد: با توجه به مهاجرت معکوس بسیاری از خانوارهای سیراوندی به روســتا و کمبود زمین مسکونی در راستای ماندگاری این اهالی، افزایش محدوده روســتا توسط بنیاد مسکن شهرستان اسدآباد ضرورت دارد.

وی در ادامه با اشاره به سیل فرودین ماه سال گذشته و تخریب برخی از اماکن روستایی و دامی این روستا، خاطر نشان کرد: بعد از سیل سال گذشــته و تخریب اماکن روستایی و دامی حدود 100 پرونده برای جبران خسارت تشکیل و به جهادکشاورزی ارسال شد که حدود 70 خانوار با دریافت کمک های بلاعوض مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکوفایی سیراوند با استفاده از ظرفیت گردشگری

شکوفایی سیراوند با استفاده از ظرفیت گردشگری