مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 04:052020-07-15اقتصادي

با این مجازات ها نمی توان از حقوق مصرف کننده در خرید الکترونیکی حمایت کرد!


شیوع ویروس کرونا موجب تغییر بسیاری از اعمال و رفتار های عموم جامعه شد و به سبب همین امر شاهد تحول در سبک زندگی روزمره بوده ایم.

اگر خرید کالا و بازار گردی و گشت و گذار در بین مغازه ها جهت خرید یکی از رفتار های روزمره بسیاری از خانواده های ایرانی بود، - شیوع ویروس کرونا موجب تغییر بسیاری از اعمال و رفتار‌های عموم جامعه شد و به سبب همین امر شاهد تحول در سبک زندگی روزمره بوده ایم.

اگر خرید کالا و بازار گردی و گشت و گذار در بین مغازه‌ها جهت خرید یکی از رفتار‌های روزمره بسیاری از خانواده‌های ایرانی بود، اما در حال حاضر به دلیل شیوع این ویروس و محدودیت‌های حاکم بر برخی از مشاغل خرید‌های سنتی بیش از گذشته محدود شده و خرید‌های الکترونیکی جایگزین آن‌ها شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» قانونگذار در سال 1382 قانون تجارت الکترونیک را که مشتمل بر 81 ماده و 7 تبصره و در بر گیرنده قواعدی در رابطه با مبادلات آسان و ایمنی اطلاعات در فضای مجازی بود به تصویب رساند.

در این قانون سعی بر این شد تا با بیان مشخص قواعد مبادله الکترونیک و بیان حقوق مصرف کننده و تعیین کردن ضمانت اجرا‌های دقیق برای آن‌ها به توسعه ایمن این نوع از مبادلات تجاری کمک شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با این مجازات ها نمی توان از حقوق مصرف کننده در خرید الکترونیکی حمایت کرد!

با این مجازات ها نمی توان از حقوق مصرف کننده در خرید الکترونیکی حمایت کرد!