مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 01:052020-07-14اجتماعي

حجاب با بخشنامه فرهنگ سازی نمی شود


مدیرکل بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: مسئله عفاف و حجاب با بخشنامه و دستورالعمل ها فرهنگ سازی نمی شود بلکه از نگاه یک آسیب اجتماعی باید به آن پرداخت و باید در متن جامعه و خلاقانه ترویج شود.

- ایسنا/مازندران مدیرکل بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: مسئله عفاف و حجاب با بخشنامه و دستورالعمل ها فرهنگ سازی نمی شود بلکه از نگاه یک آسیب اجتماعی باید به آن پرداخت و باید در متن جامعه و خلاقانه ترویج شود.

‎ سمیه قاسمی طوسی، در همایش گرامیداشت عفاف و حجاب ویژه بانوان اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، اظهار کرد: سرمایه گذاری کشورهای غربی بر روی مسائل فرهنگی کشورهای اسلامی است و عفت زنان جوامع اسلامی را نشانه گرفته اند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران تصریح کرد: برنامه های ضد فرهنگی کشورهای غربی قبل از اینکه عفت زنان را نشانه بگیرند، غیرت مردان را نشانه گرفته اند که نتیجه آن تزلزل بنیان خانواده می شود.

وی بابیان اینکه عفاف و حجاب فقط برای زنان نیست بلکه شامل مردان نیز می شود، ادامه داد: در هفته عفاف و حجاب در همایش ها و برنامه ها مردان جامعه هم باید حضورداشته باشند چون این هفته ازنظر عفاف و غیرت مربوط به آن ها هم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجاب با بخشنامه فرهنگ سازی نمی شود

حجاب با بخشنامه فرهنگ سازی نمی شود