مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 00:202020-07-14اقتصادي

واردات عطر هم ممنوع شد


نایب رییس انجمن واردکنندگان فرآورده های بهداشتی، آرایشی و عطریات ایران از ممنوعیت واردات عطر در سال جاری خبر داد و گفت: این در حالی است که 90 درصد عطر موجود در بازار از طریق واردات تأمین می شد و حالا وضعیت این کالا هم همانند سایر محصولات آرایشی بهداشتی .

- نایب رییس انجمن واردکنندگان فرآورده های بهداشتی، آرایشی و عطریات ایران از ممنوعیت واردات عطر در سال جاری خبر داد و گفت: این در حالی است که 90 درصد عطر موجود در بازار از طریق واردات تأمین می شد و حالا وضعیت این کالا هم همانند سایر محصولات آرایشی بهداشتی که با ممنوعیت واردات قاچاق آنها افزایش یافته است، می شود.

محمدرضا بحیرایی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به ممنوعیت واردات فرآورده های آرایشی بهداشتی از سال گذشته، اظهار کرد: بیش از یک سال است که 200 کانتینر محصول آرایشی و بهداشتی در گمرکها دپو شده و با وجود اینکه ثبت سفارش پیش از ممنوعیت واردات انجام شده و پول آن هم از سوی بازرگانان پردلخت شده اقدامی در این زمینه انجام نشده است.

‏وی ارزش متوسط هر یک از کانتینرها را حدود 500 هزار دلار عنوان کرد و گفت: تاکنون نصف عمر این محصولات رفته، اما باید به این نکته توجه شود که این کالاها در اصل منابع ارزی است که تلف می شود و این اقدامات به مثابه خودتحریمی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات عطر هم ممنوع شد

واردات عطر هم ممنوع شد