مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 17:252020-07-14اجتماعي

ممنوعیت فروش گونه های حیات وحش روی دیوار


دیوار با همکاری و همفکری فعالان محیط زیست و یگان حفاظت سازمان محیط زیست در حال تشکیل کارگروهی برای پیشگیری از سوء استفاده متخلفین از فضای دیوار برای خرید و فروش گونه های حفاظت شده حیات وحش است.

- دیوار پیرو مسئولیت اجتماعی خود و دغدغه و حساسیتی که روی حفظ گونه‌های حفاظت شده حیات وحش دارد، برای جلوگیری از انتشار این گونه آگهی‌ها و اصلاح این بخش، با فعالان حوزه محیط زیست و یگان حفاظت سازمان محیط زیست همکاری می‌کند.

فعالان محیط زیست به کمک دیوار آمدند دوشنبه 2 تیر، مدیران دیوار با فعالان سرشناس حوزه محیط زیست جلسه‌ای برای مشاوره و همفکری در این حوزه برگزار کرد.

در این جلسه افرادی چون احمد بحری (محیط‌بان و مدیر عامل انجمن نذر طبیعت)، محمد درویش (فعال محیط زیست)، ایمان ابراهیمی (مدیر انجمن آوای بوم)، صدرا محقق (روزنامه‌نگار اجتماعی حوزه محیط زیست)، حمیدرضا میرزاده (روزنامه‌نگار اجتماعی حوزه محیط زیست)، رضا ساکی (خبرنگار حوزه محیط زیست) و میترا حجار، هنرمندی که دغدغه محیط زیست دارد، حضور داشتند و از مجموعه دیوار، سجاد محمودخانی و اشکان میرآرمندهی (دو مدیر عامل) و مهدی امیرپور (مدیر روابط عمومی) پذیرای ایرادات و نکات فعالان محیط زیست بودند و به تبادل نظر و مشورت با آنها پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت فروش گونه های حیات وحش روی دیوار

ممنوعیت فروش گونه های حیات وحش روی دیوار