مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 15:352020-07-14بين الملل

مسکو تروریست های ادلب را عامل حمله به گشتی روس اعلام کرد


مرکز آشتی روسیه در سوریه (وابسته به وزارت دفاع روسیه) گفت که طبق تحقیقات انجام شده تروریست های ادلب عامل حمله امروز به گشتی مشترک ترکیه و روسیه در شمال سوریه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مرکز آشتی روسیه در سوریه (وابسته به وزارت دفاع روسیه) اعلام کرد که تروریست های ادلب عامل انفجار تروریستی امروز در مسیر گشتی مشترک ترکیه و روسیه در بزرگراه ام-4 شمال سوریه هستند.

بر اساس گزارش پایگاه خبری روسیا الیوم ، مرکز آشتی روسیه اعلام کرد: افراد مسلح در ادلب عامل انفجار با یک بمب دستی کار گذاشته شده در یک خودرو در مسیر حرکت گشتی مشترک روسیه و ترکیه بودند.

این نهاد افزود: فرماندهی نیروهای روسیه در سوریه با همکاری ارتش ترکیه و دستگاه اطلاعاتی سوریه اطمینان حاصل کردند که افراد مسلح ادلب در حمله به این گشتی دست داشتند .

این مرکز ادامه داد: هدف از عملیات مذکور، کارشکنی در تلاش های صلح در استان ادلب بوده است اما گشتی های مشترک به کار خود ادامه خواهند داد و همه تدابیر لازم با قاطعیت اتخاذ خواهد شد .

مرکز آشتی روسیه در سوریه (وابسته به وزارت دفاع روسیه) ظهر امروز با تایید خبر حمله به نظامیان روس در شمال سوریه، از یک حمله تروریستی به آنها خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو تروریست های ادلب را عامل حمله به گشتی روس اعلام کرد

مسکو تروریست های ادلب را عامل حمله به گشتی روس اعلام کرد