مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 15:352020-07-14دانش

اجرای دوره های کوتاه مدت در دانشگاه علمی و کاربردی زنجان


معاون علمی دانشگاه علمی و کاربردی زنجان گفت: اجرای دوره های کوتاه مدت در دانشگاه علمی و کاربردی زنجان در دستور کار این دانشگاه قرار دارد.

- لیلا ناصریان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه 10 مرکز متعلق به دانشگاه علمی و کاربردی در استان زنجان فعال است، اظهار کرد: در نهایت هشت مرکز فعال برای در استان باقی می ماند.

معاون علمی دانشگاه علمی و کاربردی زنجان با بیان اینکه تربیت دانشجوی فارغ التحصیل کارآفرین رسالت آموزشی دانشگاه علمی و کاربردی است، عنوان کرد: این دانشگاه تا حدود زیادی به این هدف دست یافته است.

 وی از برگزاری نمایشگاه های سالیانه در حوزه هایی همچون اشتغال و توسعه کارآفرینی خبر داد و افزود: سال گذشته نیز نخستین کلینیک کارآفرینی برگزار شد.

 ناصریان با بیان اینکه مهارت آموزی و تکنسین پروری اولویت و هدف دانشگاه علمی و کاربردی است، عنوان کرد: بر همین اساس رشته ها به نحوی چیدمان شدند که 61 درصد دانشجویان در مقطع کاردانی و 39 درصد دانشجویان در مقطع کاردانی به کارشناسی تحصیل کنند.

 معاون علمی دانشگاه علمی و کاربردی زنجان با بیان اینکه دانشجویان این دانشگاه در رشته های فنی و مهارتی تحصیل می کنند، گفت: در حوزه کشاورزی فعلا دانشجوی در حال تحصیل نداریم اما امید می رود رشته های کشاورزی مورد نیاز است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای دوره های کوتاه مدت در دانشگاه علمی و کاربردی زنجان

اجرای دوره های کوتاه مدت در دانشگاه علمی و کاربردی زنجان