مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 15:252020-07-14سياسي

خدمات رسانی تیم های سیار اورژانس اجتماعی در خوزستان


معاون امور اجتماعی بهزیستی خوزستان از خدمات رسانی تیم های گشت سیار اورژانس اجتماعی (123) در سطح استان خبر داد.

- ایسنا/خوزستان معاون امور اجتماعی بهزیستی خوزستان از خدمات رسانی تیم های گشت سیار اورژانس اجتماعی (123) در سطح استان خبر داد.

محمدرضا عباسی با اشاره به مانور تیم های گشت سیار اورژانس اجتماعی (123) که امروز (24 تیرماه) برگزار شد، گفت: به مناسبت هفته بهزیستی، تیم های اورژانس اجتماعی در 21 شهرستان به صورت متناوب در دو نوبت صبح و عصر در میادین اصلی و پرتردد شهر مستقر و در حال ارائه خدمات رسانی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: هدف از این مانور آگاه سازی مردم و اطلاع رسانی و آشناسازی جامعه با خدمات اورژانس اجتماعی بوده است.

عباسی با بیان اینکه گشت های سیار اورژانس اجتماعی (خط تلفنی123) به ارائه خدمات و حمایت های روانی و اجتماعی به عموم مردم و جامعه هدف می پردازند، اظهار کرد: ارائه مشاوره حضوری به جامعه هدف و ارجاع مواردی که نیاز به پیگیری دارند به مراکز مشاوره و یا دیگر بخش های سازمان، از جمله دیگر اقدامات تیم های اورژانس اجتماعی است.

وی بیان کرد: دریافت کنندگان خدمات فوریت های اجتماعی (خط123) شامل خشونت دیدگان خانگی از قبیل کودک آزاردیده، همسر آزاردیده، معلول آزاردیده، افرادی که قصد خودکشی دارند و یا اقدام به خودکشی کرده اند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رسانی تیم های سیار اورژانس اجتماعی در خوزستان

خدمات رسانی تیم های سیار اورژانس اجتماعی در خوزستان