مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 15:202020-07-14سياسي

وضعیت تلفات ناشی از کرونا در استان البرز دردناک است


استاندار البرز وضعیت تلفات ناشی از کرونا در استان البرز دردناک توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عزیزاله شهبازی در ستاد استانی مقابله با کرونا با اشاره به اینکه در 72 ساعت اخیر بسیاری از البرزی ها عزیزان خود را به دلیل ابتلاء به کرونا از دست دادند، افزود: این سوگواری بسیار دردناک است و حرف ها و گفتگوهای کلیشه ای، تکراری و شعاری فایده ای ندارد.

50 نفر در البرز ظرف 48 ساعت گذشته جان خود را از دست دادند وی با بیان اینکه در 48 ساعت گذشته بیش از 50 نفر جان خود را به دلیل کرونا از دست دادند، ادامه داد: اکنون دیگر باید به این باور برسیم که هر کدام از معاونت ها و مدیران کل مسئولیت سنگینی دارند و نباید به مأموریت ها به صورت گذرا اکتفا کنند، ضرورت دارد به صورت میدانی درصدد اجرای مصوبات باشند.

استاندار البرز گفت: ما مسئول هستیم و باید در نظر داشته باشیم که تمامی کسانی که بر اثر این بیماری جان خود را از دست می دهند مانند اقوام درجه یک ما هستند.

شهبازی با تاکید بر اینکه سن ابتلاء و تلفات کرونا کاهش یافته است، افزود: راه اندازی نقاهتگاه ها مصوب شده و باید گزارش دقیقی از این امر ارائه شود.

وی اضافه کرد: اولویت اول ما سلامت مردم است و کادر بیمارستان ها خسته هستند باید نیروهای آموزش دیده سایر ادارات و ارگان ها هر چه سریع تر وارد میدان شوند و به ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت تلفات ناشی از کرونا در استان البرز دردناک است

وضعیت تلفات ناشی از کرونا در استان البرز دردناک است