مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 14:152020-07-14اقتصادي

طرح های اقتصادی و درآمدزای شهری حمایت می شوند


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی از آمادگی استانداری برای همراهی با شهرداری های استان در اجرای طرح های اقتصادی و درآمدزا خبر داد.

- سیدکمال الدین میرجعفریان در دومین جلسه کار گروه استانی اعطای تسهیلات قرض الحسنه به شهرداری های استان گفت: آماده هستیم تا از طریق اعطای تسهیلات به اجرای تمام طرح های درآمدزای شهرداری ها که توجیه اقتصادی و فنی لازم را داشته باشند، کمک کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وی ادامه داد: این همراهی، ضمن ایجاد اشتغال پایدار به خودکفایی و کسب درآمدهای پایدار در شهرداری ها کمک شود.

وی از اعضای کار گروه اعطای تسهیلات قرض الحسنه به شهرداری ها در دقت و نظارت عالیه بر فرآیند تهیه و اجرای طرح های مصوب تشکر کرد.

در این جلسه پس از بررسی طرح های ارائه شده توسط شهرداری های استان با پرداخت تسهیلات از محل منابع سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به شهرداری های نهبندان و شوسف موافقت شد و همچنین موافقت با پرداخت تسهیلات خرید کمپرسی برای شهرداری شوسف، تسهیلات اجرای طرح بازار سنتی شهرداری نهبندان، آزاد سازی مرحله سوم و چهارم تسهیلات احداث استخر ذخیره آب های سطحی شهرداری فردوس، مرحله سوم تسهیلات احداث سنگ شکن و شن شویی شهرداری عشق آباد و نیز تسهیلات مکمل طرح اح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های اقتصادی و درآمدزای شهری حمایت می شوند

طرح های اقتصادی و درآمدزای شهری حمایت می شوند