مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 14:102020-07-14پزشكي

کمپین نظارت بر نانوایی ها در بیرجند راه اندازی می شود


معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در نظر دارد با همکار سایر ادارات و دستگاه های مرتبط از روز شنبه 28 تیرماه، کمپین تشدید نظارت بر نانوایی ها را در شهرستان بیرجند راه اندازی کند.

- معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بیرجند اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بیرجند در این اطلاعیه آمده است: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم نظارت هرچه بیشتر بر مراکز تهیه و توزیع موادغذایی به ویژه نانوایی ها، در این طرح مانند گذشته ضمن آموزش به نانوایان پس از تذکر به متصدیان نانوایی با متخلفان برخورد لازم صورت می گیرد.

براین اساس ضمن نظارت بر اجرای کامل پروتکل های بهداشتی، ممنوعیت به کارگیری کارگران دارای علائم بیماری کرونا در نانوایی، استفاده تمامی کارکنان نانوایی از ماسک، کلاه، دستکش و لباس کار مناسب، شست و شوی مکرر دست های کارکنان نانوایی با آب و صابون مایع و رعایت فاصله بین کارکنان با همدیگر و مشتریان در صف نانوایی حداقل یک متر مورد پایش و نظارت قرار می گیرد.

از ورود افراد متفرقه به داخل نانوایی و از ازدحام جمعیت و شلوغ شدن صف ها باید جلوگیری شود، دریافت وجه نقد در نانوایی ممنوع است و پرداخت باید از طریق کارتخوان انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمپین نظارت بر نانوایی ها در بیرجند راه اندازی می شود

کمپین نظارت بر نانوایی ها در بیرجند راه اندازی می شود