مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 14:002020-07-14سياسي

دفاع وزیر راه از سند راهبردی 25 ساله ایران و چین


وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این که سند راهبردی ایران و چین کار ارزشمندی است، گفت:وقتی مذاکره درباره اسناد آن به پایان رسید، دستگاه های مرتبط می توانند هر بخش مربوط به خود را به قرارداد تبدیل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، محمد اسلامی در مراسم امضای تفاهمنامه با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تاکید کرد: سند راهبردی 25 ساله بین ایران و کشور چین یک سند راهبردی ارزشمند است، وقتی دو کشور می‌پذیرند نقشه راه بلندمدت داشته باشند به مفهوم آن است که به یافتن راه‌های همکاری طولانی فکر می‌کنند.

این سند در حال مذاکره است و وقتی مذاکره درباره اسناد آن به پایان رسید، دستگاه‌های مرتبط می‌توانند هر بخش مربوط به خود را به قرارداد تبدیل کنند.

وی با اشاره به بهره برداری از مرکز جهادی پیشرفت راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: ایجاد مرکز جهادی پیشرفت دراین دوره یک ضرورت مهم برای همه دستگاه‌ها به شمار می‌رود که نیازمند استفاده حداکثری از منابع انسانی، تشکل‌های گوناگون و شرکت‌های دانش بنیان است.

باید با احصا این دارایی‌ها و نگاه به آینده یک نقشه راه مطمئن را تصویر سازی کنیم و با استفاده از این نقشه راه حرکت رو به جلو را آغاز کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع وزیر راه از سند راهبردی 25 ساله ایران و چین

دفاع وزیر راه از سند راهبردی 25 ساله ایران و چین