مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 13:452020-07-14اجتماعي

رگبارهای تابستانی تا پنج شنبه در آسمان مازندران ادامه دارد


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: انتظار داریم تا روز پنج شنبه شاهد رگبار و رعدوبرق های پراکنده و وزش باد در آسمان مازندران باشیم.

- احمد اسدی امروز درباره پیش بینی وضعیت جوی مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر همچون روزهای گذشته شاهد رگبار و رعدوبرق های پراکنده در ارتفاعات استان هستیم.

وی افزود: این وضعیت انتظار داریم تا روز پنج شنبه با تقویت جریانات مرطوب شمالی به ویژه در ساعات بعدازظهر و شب شاهد رگبار و رعدوبرق های پراکنده و وزش باد در آسمان مازندران باشیم.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران با بیان اینکه روز جمعه انتظار داریم از ناپایداری آسمان مازندران کاسته می شود، اضافه کرد: روزهای ابتدایی هفته آینده انتظار داریم آسمان استان عمدتا صاف تا نیمه ابری و در ساعات بعدازظهر شاهد رشد ابر باشیم که در ارتفاعات احتمال رگبار و رعدوبرق های پراکنده باشیم.

اسدی تصریح کرد: تا روز پنج شنبه حداقل دما کاهش نسبی پیدا می کند و روزهای ابتدایی هفته آینده مجددا افزایش نسبی دمای هوا را داریم.

وی در پایان گفت: دریای مازندران از بعدازظهر چهارشنبه تا پایان روز جمعه به صورت مواج و طوفانی پیش بینی می شود و برای شنا مناسب نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رگبارهای تابستانی تا پنج شنبه در آسمان مازندران ادامه دارد

رگبارهای تابستانی تا پنج شنبه در آسمان مازندران ادامه دارد