مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 13:452020-07-14سياسي

پدر شهیدان بیات آسمانی شد


پدر شهیدان علیرضا و حمیدرضا بیات از شهدای استان زنجان، پس از گذشت سال ها تحمل درد و رنج دوری از فرزندان خود، آسمانی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، مرحوم حاج حبیب بیات، پدر شهیدان والامقام علیرضا و حمیدرضا بیات به دلیل بیماری و کهولت سن، دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست و پیکر آن مرحوم امروز (24 تیرماه) پس از تشییع در بهشت زهرا (س) زنجان به خاک سپرده خواهد شد.

شهید علیرضا بیات در اولین روز مهرماه سال 1341 در شهرستان زنجان دیده به جهان گشود، سال های شیرین کودکی را در کنار خانواده سپری کرد و بعد از مدتی با خانواده به شهر کرمانشاه نقل مکان کرده ولی بار دیگر با خانواده به شهر زنجان آمدند.

این شهید والامقام با مدرک دیپلم در رشته اتومکانیک از مدرسه فارغ التحصیل شد و در کنار تحصیل، در مسجد حاج تقی در محله دروازه ارک زنجان فعالیت فرهنگی داشت و پس از مدتی وارد سپاه پاسداران شد که با شروع جنگ تحمیلی، او نیز ندای رهبر فرزانه اش را لبیک گفت و به صف پاسداران دین و وطن پیوست.

وی از طریق یگان اعزامی سپاه پاسداران وارد صحنه نبرد شده و به عنوان تخریب چی مشغول به خدمت شد و سرانجام پس از رشادت ها و تلاش های فراوان در تاریخ 17 اسفند سال 1362 در جزیره مجنون به دلیل جراحات جنگی به درجه رفیع شهاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدر شهیدان بیات آسمانی شد

پدر شهیدان بیات آسمانی شد