مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 11:502020-07-14اقتصادي

تفاهم نامه محرومیت زدایی با ارزش 700 میلیارد تومان در خراسان شمالی منعقد شد


تفاهم نامه محرومیت زدایی بین استانداری خراسان شمالی و سازمان بسیج سازندگی کشور به ارزش 700 میلیارد تومان منعقد شد.

- ایسنا/خراسان شمالی تفاهم نامه محرومیت زدایی بین استانداری خراسان شمالی و سازمان بسیج سازندگی کشور به ارزش 700 میلیارد تومان منعقد شد.

محمد علی شجاعی، استاندارخراسان شمالی، امروز 24 تیرماه، در نشست شورای برنامه ریزی استان که در محل استانداری برگزار شد، بیان کرد: این تفاهم نامه طی دو سال اجرایی می شود که سهم استان و سازمان بسیج هر کدام 50 درصد است.

وی ادامه داد: در اجرای پروژه های این تفاهم نامه باید مشارکت مردم و سازمان های مردم نهاد و گروه های جهادی افزایش یابد و موج مردمی به کار گرفته شود چرا که اطمینان دارم با پای کار آمدن مردم بسیاری از هزینه ها کاهش می یابد.

شجاعی اظهار کرد: آب شرب روستایی از محوریت ها و اولویت های اصلی طرح محرومیت زدایی باشد و تا دو سال آینده روستای فاقد لوله کشی آب نداشته باشیم.

استاندار خراسان شمالی تاکید کرد: ایجاد زیر ساخت هایی مانند برق، گاز، راه و اشتغال در بخش کشاورزی و بهداشت و درمان از دیگر اولویت ها برای هزینه اعتبارات مربوط به این تفاهم نامه باشد.

وی ادامه داد: بگذاریم مردم در این نظام مردم از حداقل ها برخوردار شوند چرا که عدم رسیدگی ما به 43 درصد روستانشینان استان موجب مهاجرت آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه محرومیت زدایی با ارزش 700 میلیارد تومان در خراسان شمالی منعقد شد

تفاهم نامه محرومیت زدایی با ارزش 700 میلیارد تومان در خراسان شمالی منعقد شد