مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 11:452020-07-14دانش

رقابت بیش از 2100 کرمانشاهی در آزمون دکتری 99


کرمانشاه_ معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی گفت: بیش از 2 هزار و 100 نفر برای آزمون دکتری سال 99 در حوزه های دانشگاه رازی به رقابت خواهند پرداخت.

- علی سلیمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: آزمون دکتری سال 1399 بر اساس برنامه زمان بندی شده از سوی سازمان سنجش همزمان با سراسر کشور در نوبت صبح روز پنجشنبه مورخ نهم مرداد ماه در حوزه های امتحانی دانشگاه رازی برگزار خواهد شد.

وی درباره حوزه های امتحانی برگزاری این آزمون افزود: آزمون دکتری در دانشکده های نفت و پتروشیمی، فنی مهندسی، ادبیات و علوم انسانی، تربیت بدنی، مجتمع کلاسی و دبیرستان دخترانه وابسته به دانشگاه واقع در باغ ابریشم، پردیس دانشگاه رازی علاوه بر محل پردیس کشاورزی واقع در بزرگراه امام خمینی (ره) و دانشکده علوم اجتماعی واقع در بلوار شهید بهشتی، مقابل بیمارستان امام علی (ع) برگزار می شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی بیان داشت: در این آزمون مجموعاً 2130 نفر در حوزه های دانشگاه رازی به رقابت خواهند پرداخت.

این مسئول عنوان کرد: اطلاع رسانی درباره زمان دریافت کارت ورود به جلسه و مراجعه به باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون دکتری در روزهای آینده انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت بیش از 2100 کرمانشاهی در آزمون دکتری 99

رقابت بیش از 2100 کرمانشاهی در آزمون دکتری 99