مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 11:352020-07-14اقتصادي

پرداخت بیش 36 میلیارد تومان تسهیلات برای مناطق زلزله زده قطور خوی


معاون استاندار آذربایجان غربی از پرداخت بیش 36 میلیارد تومان تسهیلات برای مناطق زلزله زده بخش قطور خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون استاندار آذربایجان غربی از پرداخت بیش 36 میلیارد تومان تسهیلات برای مناطق زلزله زده بخش قطور خبر داد.

آیدین رحمانی امروز 24 تیرماه در جلسه بررسی آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات به مناطق زلزله زده قطور خوی که با حضور فرماندار شهرستان خوی، مدیران ارشد استان و بانک های عامل مورد بررسی برگزارشد، با اشاره به آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات به مناطق زلزله زده قطور خوی اظهار کرد: برای جبران خسارات وارده به بخش قطور بیش از 14 هزار فقره تسهیلات در قالب وام احداث، معیشتی و دام در نظر گرفته شده است که برای بیش از 10 هزار فقره تسهیلات 250 میلیارد تومان اعتبار به بانک های عامل ابلاغ شده است.

وی در ادامه از پرداخت بیش از 36 میلیارد تومان تسهیلات برای مناطق زلزله بخش قطور خبر داد و افزود: از این میزان اعتبار 22 میلیارد شامل تسهیلات احداثی، 13 میلیارد وام معیشتی و یک میلیارد تومان تسهیلات تعمیری است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی در ادامه بر بازسازی مناطق زلزله قطور تا پایان فصل کاری تاکید نمود و افزود: برای تسریع در روند بازسازی باید هرچه سریع تر تسهیلات در اختیار مردم قرار گیرد و مردم نیز پس ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت بیش 36 میلیارد تومان تسهیلات برای مناطق زلزله زده قطور خوی

پرداخت بیش 36 میلیارد تومان تسهیلات برای مناطق زلزله زده قطور خوی