مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 11:202020-07-14دانش

رتبه اول دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی در نظارت بر عملکرد مراکز آموزشی


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی از تشدید نظارت این دانشگاه بر عملکرد مراکز آموزشی زیرمجموعه این دانشگاه خبر داد و افزود: واحد استانی دانشگاه، - ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی از تشدید نظارت این دانشگاه بر عملکرد مراکز آموزشی زیرمجموعه این دانشگاه خبر داد و افزود: واحد استانی دانشگاه، رتبه اول دانشگاه های کشور در بعد نظارتی را دارد.

فرزان قالیچی روز سه شنبه در جلسه کمیته علمی و فناوری ستاد استانی مقابله با کرونا، اظهار کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی پس از انقلاب اسلامی، در راستای بازسازی اقتصاد کشور در عرصه صنعت و تولید تاسیس شده است.

وی افزود: ستاد مرکزی دانشگاه جامع علمی کاربردی در سال 73 تاسیس شد و دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان شرقی نیز به عنوان اولین واحد استانی در سال 75 شروع به فعالیت کرد.

وی در خصوص حوزه اختیارات و وظایف این دانشگاه، گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی، مسئولیت برنامه ریزی، سازماندهی، پشتیبانی، کارشناسی، عملیاتی، اطلاعات و سیاستگذاری های کلان و نیز نظارت و ارزشیابی مراکز و موسسات علمی کاربردی را برعهده دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قالیچی ادامه داد: مراکز و موسسات آموزش عالی علمی کاربردی زیرنظر دانشگاه، رکن اجرایی آموزش های علمی کاربردی و به قصد ارتق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه اول دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی در نظارت بر عملکرد مراکز آموزشی

رتبه اول دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی در نظارت بر عملکرد مراکز آموزشی