مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 11:052020-07-14سياسي

مرگ و میر ناشی از کرونا در لرستان به سمت دو رقمی شدن پیش می رود


وضعیت استان در چند روز اخیر وارد شرایط بحرانی شده و تعداد مرگ و میرهای ناشی از کرونا به دو رقمی شدن نزدیک می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید موسی خادمی امروز سه شنبه در جلسه ویدئو کنفرانس ستاد استانی مدیریت کرونا با بیان اینکه همه با هم در مقابل کرونا ایستادگی می کنیم، گفت: استان وارد شرایط بحرانی شده و مرگ های ناشی از کرونا به سمت دو رقمی شدن پیش می رود، از این رو محدودیت های موجود به مدت 10 روز دیگر تمدید می شود.

وی اظهار داشت: وضعیت استان به گونه ای است که محدودیت های جدیدی در قالب مصوبات ستاد به محدودیت های موجود اضافه شده و اعمال خواهد شد.

استاندار لرستان هدف از این محدودیت ها را پیشگیری از برگزاری تجمعات عنوان کرد و افزود: هر دلیلی که موجب تجمع و ازدحام جمعیت شود کمک به شیوع کرونا است، چه مراسم شادی باشد و چه عزا، نشست دوستانه، جلسات اداری و هر عملی که منجر به ازدحام شود، ممنوع است.

خادمی تصریح کرد: با توجه به افزایش تعداد مبتلایان و پر شدن بیمارستان های استان، رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک ضرورت بیشتری پیدا می کند.

وی گفت: مجموعه دولت به دنبال تقویت امکانات درمانی، افزایش تست ها و ردیابی افراد مبتلا جهت درمان و قرنطینه است که این اقدامات بخشی از کار بوده و عمده راه مقابله با شیوع کرونا در همکاری مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ و میر ناشی از کرونا در لرستان به سمت دو رقمی شدن پیش می رود

مرگ و میر ناشی از کرونا در لرستان به سمت دو رقمی شدن پیش می رود