مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 10:402020-07-14سياسي

مأموریت مشترک مجمع جهانی اهل بیت(ع) و سازمان تبلیغات اسلامی


حجت الاسلام والمسلمین «محمد قمی» رییس سازمان تبلیغات اسلامی و گروهی از مدیران با آیت الله «رضا رمضانی» دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) و معاونت های مجمع دیدار و گفتگو کردند.

- حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی و گروهی از مدیران با آیت الله رضا رمضانی دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) و معاونت های مجمع دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله رمضانی در ابتدای این دیدار از حجت الاسلام والمسلمین قمی به عنوان مسئولی کلان در عرصه فرهنگی نام برد و افزود: ایشان با سوابقی ارزشمند، جوان، خوش فکر و اهل طرح و برنامه هستند و از وقتی در سازمان تبلیغات اسلامی حضور پیدا کرده اند نگاهشان بنیادین و مطالعاتی و با تحقیقات در حوزه های مختلف است.

وی با بیان اینکه به ثمر رسیدن حوزه های فرهنگی تدریجی خواهد بود اضافه کرد: سازمان تبلیغات اسلامی ظرفیت جامعی در حوزه تبلیغی و مبلغان ممتاز دارد و در عرصه فضای مجازی و فناوری فعالیت های بسیار گسترده ای را انجام می دهد.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: سازمان تبلیغات اسلامی ظرفیت عظیم مردمی در اختیار دارد که می تواند یک نوع ارتباط مردمی را تجمیع کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مأموریت مشترک مجمع جهانی اهل بیت(ع) و سازمان تبلیغات اسلامی

مأموریت مشترک مجمع جهانی اهل بیت(ع) و سازمان تبلیغات اسلامی