مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 09:252020-07-14سياسي

افتتاح مؤسسه و مجتمع فرهنگی ائمه اطهار (ع)/ عرصه فرهنگ، میدان جهاد است


مراسم آغاز فعالیت های مؤسسه و مجتمع ائمه اطهار (ع) با حضور سردار سید یحیی رحیم صفوی مشاور عالی فرمانده کل قوا برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های خبرگزاری فارس مراسم آغاز فعالیت های مؤسسه و مجتمع فرهنگی ائمه اطهار (ع) با حضور سردار سید یحیی رحیم صفوی مشاور عالی فرمانده کل قوا برگزار شد.

در این مراسم که به عنوان بزرگداشت هفته عفاف و حجاب برگزار شد مرتضی طلایی رییس هییت مدیره مؤسسه با اشاره به اینکه گستره فرهنگ و کار فرهنگی از جزیی ترین فعالیت های فردی تا جدی ترین مسؤولیت های اجتماعی کشیده شده است گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)  فرهنگ از اقتصاد هم مهم تر است و عرصه فرهنگ، میدان جهاد است.

به همین منظور،  ورود به عرصه فرهنگ و فعالیت های فرهنگی، به دلیل ابعاد گسترده آن باید ورودی کارآمد، مداوم، همراه با مدیریت راهبری و در یک کلام حرکتی جهادی باشد.

تعبیری که از سوی مقام معظم رهبری بارها مورد استفاده قرار گرفته است.

طلایی ادامه داد: یکی از ضرورت های مهم جامعه اسلامی پرداختن به مباحث فرهنگی است که باید در مراکز فرهنگی، مؤسسات مذهبی و مساجد انجام شود.

وی با اشاره به آغاز هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: عفاف و حجاب زن موضوعی است که دشمنان اسلام با تبلیغات کاذب فراوان در رسانه ها و فضای مجازی، مصونیت زن را با م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مؤسسه و مجتمع فرهنگی ائمه اطهار (ع)/ عرصه فرهنگ، میدان جهاد است

افتتاح مؤسسه و مجتمع فرهنگی ائمه اطهار (ع)/ عرصه فرهنگ، میدان جهاد است