مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 09:052020-07-14سياسي

امضای تفاهم نامه همکاری بین شرکت راه آهن و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری


برای توسعه حمل ونقل ریلی تفاهم نامه همکاری های مشترک در زمینه هوشمندسازی و دیجیتالی کردن شبکه ریلی با استفاده از توانمندیهای شرکت های دانش بنیان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، به منظور اجرای بندهای 24 و 25 سیاست های کلی برنامه ششم ابلاغی مقام معظم رهبری، برای توسعه حمل ونقل ریلی تفاهم نامه همکاری های مشترک در زمینه هوشمندسازی و دیجیتالی کردن شبکه ریلی با استفاده از توانمندیهای شرکت های دانش بنیان، بین راه آهن جمهوری اسلامی ایران و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به امضا رسید.

این تفاهم نامه توسط سعید رسولی مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران واسماعیل قادری فر رییس مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری روز سه شنبه در شرکت راه آهن به امضا رسید.

همزمان با امضای این تفاهم نامه با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور،مرکز جهادی پیشرفت راه آهن جمهوری اسلامی ایران نیز به بهره برداری رسید.

همکاری در توسعه زیست بوم نوآوری در حوزه حمل و نقل ریلی با به کارگیری حداکثر ظرفیت ها و توانمندی های داخلی با استفاده از نوآوریها و فناوریهای هوشمند در حوزه ریلی کشور، از مهمترین محورهای اجرای این تفاهم نامه بین دو طرف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه همکاری بین شرکت راه آهن و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

امضای تفاهم نامه همکاری بین شرکت راه آهن و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری