مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 08:552020-07-14سياسي

استقرار شرکت های دانش بنیان در باغ موقوفی عقیق کرج


رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با اشاره به تلاش برای تولید دانش بومی از استقرار شرکت های دانش بنیان در باغ موقوفی عقیق کرج خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید مهدی خاموشی ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از باغی موقوفی در شهرستان کرج، درباره برنامه هایی که قرار است در این باغ (عقیق) انجام شود، گفت: مقرر است در این باغ، مجموعه های دانش بنیان مستقر شوند.

وی با تاکید بر اینکه شرکت های دانش بنیانی که در مرحله تجاری سازی و ورود به بازار هستند، در این باغ مستقر خواهند شد، گفت: تولید دانش بومی و محصولات موردنیاز کشور در دستور کار است.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با تاکید بر اینکه باید نیازهای کشور در داخل تأمین شود، گفت: ضروری است که وزارت علوم و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از شرکت های دانش بنیانی که قرار است در باغ عقیق مستقر شوند، حمایت کنند.

استقرار شرکت های دانش بنیان در باغ عقیق کرج حجت الاسلام خاموشی در خصوص تکلیف موقوفه حاجی ترخانی در گلشهر کرج و زمین هایی که به مردم در این مورد فروخته شده است، گفت: در خصوص زمین های مورد نظر به سازمان اوقاف وکالت داده شده و در این زمینه مذاکراتی با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) داشته ایم تا مشکلات مربوطه مرتفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار شرکت های دانش بنیان در باغ موقوفی عقیق کرج

استقرار شرکت های دانش بنیان در باغ موقوفی عقیق کرج