مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 08:502020-07-14ورزشي

مجمع سالیانه فدراسیون والیبال 29 تیرماه برگزار می شود


سرپرست دبیری فدراسیون والیبال گفت: مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون روز یکشنبه 29 تیرماه به صورت آنلاین برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و نقل از فدراسیون والیبال، میلاد تقوی درباره برگزاری مجمع عمومی فدراسیون گفت: بر اساس قوانین و مقررات جاری، تصمیم گیری برای زمان و مکان برگزاری مجامع عمومی و سالیانه فدراسیون ها بر عهده وزارت ورزش و جوانان است.

وی با بیان اینکه فدراسیون والیبال پیشنهاد خود جهت برگزاری مجمع عمومی و سالیانه در اواخر تیرماه را به معاونت ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش اعلام کرده است، تصریح کرد: به دلیل مشکلات ناشی از گسترش و شیوع موج دوم بیماری کرونا و وضعیت قرمز در بعضی از استان های کشور، موافقت شد که مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون والیبال ساعت 14 روز یکشنبه 29 تیرماه به صورت آنلاین برگزار شود.

سرپرست دبیری فدراسیون والیبال، ادامه داد: کمیته انفورماتیک فدراسیون والیبال با همکاری مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت ورزش و جوانان و ادارات کل ورزش و جوانان استان ها در حال آماده سازی زیر ساخت های مورد نیاز برای برگزاری مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون به صورت آنلاین هستند.

وی درباره نحوه حضور سایر شرکت کنندگان در این مجمع، افزود: روسای هیات های استانی با حضور در ادارات کل ورزش و جوانان استان مربوطه و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع سالیانه فدراسیون والیبال 29 تیرماه برگزار می شود

مجمع سالیانه فدراسیون والیبال 29 تیرماه برگزار می شود