مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 08:352020-07-14سياسي

تعلیق دانشجویان متخلف در آزمون های مجازی دروس معارف


رییس مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان از تعلیق دانشجویان متخلف در آزمون های مجازی دروس مجازی خبر داد و گفت: صدور گواهینامه دروس معارف به صورت 24 ساعته بود و به همین دلیل برخی از دانشجویان از این مزیت ها سوء استفاده کردند، - اما با آگاهی و اطلاع رسانی هایی که صورت گرفت، تعداد متخلفین کاهش یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مرتضی فاضلی در نشست خبری امروز که به منظور تشریح اقدامات مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان برگزار شد، گزارشی در این زمینه ارائه داد و گفت: از ابتدای سال تاکنون تعداد کاربران سامانه آموزش مجازی به 56 هزار نفر رسید و 40 هزار دانشجو از بستر آموزش های مرکز آموزش مجازی نهاد رهبری در دانشگاه ها استفاده می کنند.

وی در ادامه افزود: مرکز آموزش مجازی نهاد را در 4 آموزشکده سامان دادیم، 250 درس مجازی هم اکنون در این سامانه عرضه می شود و آنچه که در آموزش دروس معارف در دانشگاه ها تجربه شده است، هیچ محتوایی برای آن در نظر گرفته نشد، این در حالی است که در سامانه مرکز از برترین اساتید استفاده شد که تجربیات خود را به اشتراک گذاشتند.

فاضلی خاطر نشان کرد: تعداد 150 درس را مرتبط با سرفصل های دروس معارف و 17 عنوان درس معارفی را در این دوره عرضه کردیم و هماهنگی های لازم را با دانشگاه ها در این زمینه داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعلیق دانشجویان متخلف در آزمون های مجازی دروس معارف

تعلیق دانشجویان متخلف در آزمون های مجازی دروس معارف