مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 14:102020-07-13سياسي

بیانیه ای به مناسبت ورود به ششمین سال برجام


بسیج مجتمع غنی سازی شهید مهندس مصطفی احمدی روشن به مناسبت ورود به ششمین سال توافقنامه برجام بیانیه ای تبیینی تحلیلی منتشز کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» متن بیانیه به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم فَلا تَهِنوا وَتَدعوا إِلَی السَّلمِ وَأَنتُمُ الأَعلَونَ وَاللَّهُ مَعَکُم وَلَن یَتِرَکُم أَعمالَکُم (سوره مبارکه محمد آیه 35)پس هرگز سست نشوید و (دشمنان را) به صلح (ذلّت‌بار) دعوت نکنید در حالی که شما برترید، و خداوند با شماست و چیزی از (ثواب) اعمالتان را کم نمی‌کند.

اکنون که پس از طی فراز و فرودهای سپری شده از زمان تصویب و اجرای برجام، تجربه‌ای گرانقدر و عبرت آموز در اختیار ملت ایران قرار گرفته است ضرورت دارد در آستانه ورود به ششمین سال توافق‌نامه برجام، نکاتی به شرح زیر تبیین و تحلیل شود: آنچه امروز در پیشگاه ملت عزیز ایران بیش از پیش نمایان شده، این است که برجام نیز یکی از حلقه‌های زنجیره‌ی دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی بوده و تحقق خسارت‌های بزرگی است که رهبر معظم انقلاب در طول مذاکرات هسته‌ای و مراحل مختلف تصویب و اجرای برجام، بارها نسبت به آن هشدار داده بودند.

تجربیات متعدد دوران انقلاب اسلامی مؤید این حقیقت است که هر جا به رهنمودهای امام راحل و رهبری معظم انقلاب- که برخواسته از ضمیر روشن‌ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه ای به مناسبت ورود به ششمین سال برجام

بیانیه ای به مناسبت ورود به ششمین سال برجام