مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 10:352020-07-13اقتصادي

ماجرای واگذاری بیمارستان آتیه 2 به بانک شهر تشریح شد


مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری مشارکت های مردمی شهرداری تهران ماجرای واگذاری سهم شهرداری از بیمارستان آتیه 2 به بانک شهر را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس شکرالله بنار مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری مشارکت های مردمی شهرداری تهران گفت: سازمان سرمایه گذاری از سازمان های موثر در اقتصاد شهری است که در کلانشهر تهران با هدف تامین منابع مالی پروژه های شهری آغاز به کار کرده است.

وی افزود: این سازمان مستقل بوده و بر روی دارایی ها و امکانات شهرداری تهران بنا شده است.

دو نوع خدمت در شهرداری ارائه می کنیم یک بخشی از خدمات ما خدمات قیمت گذاری شده و دیگری خدمات بلاعوض است که در هر دو حوزه ما مشغول سرمایه گذاری هستیم.

بنار گفت: ما موانع زیادی را برای سرمایه گذاری در سالهای گذشته پشت سر گذاشتیم اما در سال گذشته یک سند جامع سرمایه گذاری را به شورای اسلامی شهر تهران ارایه کردیم و براساس آن سرمایه گذاری راحت تر شده است و سرمایه خوبی به سمت سازمان و شهر آمده است.

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری مشارکت های مردمی شهرداری تهران ادامه داد: در سال گذشته قریب به 12 هزار میلیارد ریال فروش داشتیم و حدود 60 هزار میلیارد ریال هم سرمایه گذاری داشتیم که در ده سال گذشته عملکرد بی نظیری محسوب می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای واگذاری بیمارستان آتیه 2 به بانک شهر تشریح شد

ماجرای واگذاری بیمارستان آتیه 2 به بانک شهر تشریح شد