مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 05:202020-07-13اجتماعي

آموزش خلاق از راه ادبیات کودکان


کودکان مشابهت های زیادی دارند، دست و پاهای کوچک، چشمان اغلب درشت و خنده هایی سرخوشانه فارغ از هیاهوی دنیای بزرگسالان؛ اما باوجود تمام این شباهت ها، - کودکان مشابهت های زیادی دارند، دست و پاهای کوچک، چشمان اغلب درشت و خنده هایی سرخوشانه فارغ از هیاهوی دنیای بزرگسالان؛ اما باوجود تمام این شباهت ها، هریک منحصربه فرد و خاص هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام کتاب هدهد، کودکان هرکدام با دست های کوچکشان تمایل دارند شئ خاصی را بردارند و پاهای کوچک، هریک دوست دارد به سمتی متفاوت بدود.

هریک با چشمان خود و حتی چشم دل، متفاوت از دیگری به دنیا نگاه می کنند و خنده هایشان.

حال با وجود این همه تفاوت، چگونه توقع داریم که تمام کودکان به شکل و طریقی واحد بیندیشند و احساس کنند؟ چطور می خواهیم به همه به یک شیوه آموزش دهیم؟! آموزش و بالندگی دو بال کبوتر دانایی اند که اگر یکی نباشد یا آن گونه که باید اجرایی نشود، دیگری نیز برای پرواز کافی نخواهد بود.

با نگاهی به روند سیستم های آموزشی سنتی درمی یابیم که نگاهِ همواره از بالا به پایین سبب نادیده گرفته شدن ویژگی های فردی می شود.

بدین ترتیب، آموزش بدون پرورش شکل می گیرد؛ گویی خط کشی داریم که تمام کودکان را با آن می سنجیم، اگر احساس و افکار یک کودک کوتاه تر از اندازه ی خط کش باشد، آن را با وعده و وع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش خلاق از راه ادبیات کودکان

آموزش خلاق از راه ادبیات کودکان