مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 06:302020-07-12اقتصادي

ارتباط و تعامل بین صنعت و دانشگاه در استان بوشهر تقویت می شود


رییس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: ارتباط و تعامل بین صنعت و دانشگاه در استان بوشهر تقویت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یونس صالحی صبح یکشنبه در نشست بررسی طرح های پژوهشی طرح تاپ اظهار داشت: در استان بوشهر 17 مورد متقاضی نیاز پژوهشی و فناورانه، در سامانه الکترونیکی تاپ ثبت نام کردند.

رییس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اضافه کرد: این تقاضاها از ابتدای سال جاری تاکنون در راستای اجرای طرح توانمندسازی تولید و توسعه اشتغال پایدار ارائه شده است.

وی با اشاره با اهمیت طرح توانمندسازی تولید و توسعه اشتغال پایدار افزود: از مجموع 17 مورد ثبت نامی، تعداد 9 واحد صنعتی و تعداد 8 واحد از صنایع معدنی هستند که پیش بینی می شود تا پایان سال جاری تعداد بیشتری در این طرح ثبت نام کنند.

صالحی عنوان کرد: طرح توانمند سازی تولید و توسعه اشتغال پایدار (تاپ) به عنوان یک فرصت برای بنگاه های اقتصادی و همچنین مراکز دانشگاهی جهت انجام پژوهش های کاربردی در راستای جهش تولید و شکوفایی اقتصادی خواهد بود.

وی گفت: تقویت ارتباط و تعامل بین صنعت و دانشگاه، گسترش فعالیت های تحقیق و توسعه در بنگاه های اقتصادی، تعمیق ساخت داخل از جمله اهداف این طرح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط و تعامل بین صنعت و دانشگاه در استان بوشهر تقویت می شود

ارتباط و تعامل بین صنعت و دانشگاه در استان بوشهر تقویت می شود