مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 06:102020-07-12پزشكي

فردگرایی و جمع گرایی افراد به عوامل شخصیتی آن ها بستگی دارد


فردگرایی و جمع گرایی افراد به عوامل شخصیتی و تربیتی آنان بستگی دارد که تحت تأثیر علل موروثی ذاتی بوده و از نسل های گذشته به اشخاص می رسد.

- ایسنا/لرستان یک جامعه شناس گفت: فردگرایی و جمع گرایی افراد به عوامل شخصیتی و تربیتی آنان بستگی دارد که تحت تأثیر علل موروثی ذاتی بوده و از نسل های گذشته به اشخاص می رسد.

فرهاد طهماسبی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: فردگرایی و جمع گرایی افراد به عوامل شخصیتی و تربیتی آنان بستگی دارد؛ تحقیقات کارشناسان نشان می دهد که 30 درصد رفتارهای انسان ها تحت تأثیر عوامل شخصیتی است.

وی بیان کرد: عوامل شخصیتی افراد تحت تأثیر علل موروثی و ذاتی است و از نسل های گذشته به اشخاص می رسد.

طهماسبی با اشاره به این که عوامل تربیتی افراد به اجتماعی که در آن زندگی می کنند بستگی دارد، عنوان کرد: زمانی که در جامعه زمینه جمع گرایی فراهم باشد و افراد با شرکت در جمع مورد تشویق قرار بگیرند، تمایل به حضور در جمع فراهم می شود.

این جامعه شناس اضافه کرد: زمانی که در یک جامعه جایگاه اجتماعی افراد براساس حضور در جمع بالا و پایین باشد، افراد به جمع گرایی علاقه مند می شوند.

وی ادامه داد: عوامل اجتماعی مؤثر بر جمع گرایی افراد شامل خانواده، مدرسه، گروه دوستان، محل کار، رسانه های جمعی دیداری و نوشتاری، رسانه های مجازی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردگرایی و جمع گرایی افراد به عوامل شخصیتی آن ها بستگی دارد

فردگرایی و جمع گرایی افراد به عوامل شخصیتی آن ها بستگی دارد