مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 06:102020-07-12اقتصادي

تحقق حماسه اقتصادی با ایجاد فضای رقابت در بخش خصوصی


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهدی برجی؛ * این روز ها هرچه اوضاع اقتصاد کشور و شرایط زندگی و معیشت مردم بر اثر سوء مدیریت و بی تدبیری دولت سخت تر و تنگ تر می شود، - تحقق حماسه اقتصادی و حل مشکلات مردم، دولت باید فضا را برای رقابت مناسب بخش خصوصی فراهم کند و تا زمانی که در فعالیت های مربوط به بازار از مردم کمک گرفته نشود، دولت به تنهایی قادر به حل مشکلات نخواهد بود.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهدی برجی؛ * این روز ها هرچه اوضاع اقتصاد کشور و شرایط زندگی و معیشت مردم بر اثر سوء مدیریت و بی تدبیری دولت سخت تر و تنگ تر می شود، موضع گیری و اظهارات دولتمردان در توجیه این شرایط نیز عجیب تر و تحیرانگیز تر می شود و در برخی موارد حتی مصداق نمک پاشیدن بر روی زخم مردم!یک نماینده باید نسبت به مطالبات در حوزه انتخابیه، استان و کشور اشراف کامل داشته باشد تا بتواند طی هم افزایی با نمایندگان برای حل آن ها گام بردارد، حتی یک نماینده باید مطالبات منطقه ای و فرامنطقه ای را هم بشناسد.

باید ببینیم وظیفه مجلس و نماینده چیست؟ نمایندگان با قانون گذاری در عرصه اقتصاد می توانند موجب رونق در عرصه های صادرات، اقتصاد و فرهنگ شده و آنان را نجات دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق حماسه اقتصادی با ایجاد فضای رقابت در بخش خصوصی

تحقق حماسه اقتصادی با ایجاد فضای رقابت در بخش خصوصی