مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 05:552020-07-12اقتصادي

افزایش قیمت نهاده های دامی و سموم کشاورزی مهم ترین مشکل کشاورزان است


احمد قره بیگلو در گفت وگو با خبرنگار فارس در زرندیه، با اشاره به این که افزایش افسارگسیخته ماشین آلات کشاورزی تاثیر بسزایی در کاهش تولید دارد، اظهار کرد از این رو چاره اندیشی برای مهار قیمت و توسعه مکانیزاسیون و ماشین آلات کشاورزی در افزایش بهره وری و کاهش چشمگیر ضایعات موثر است.

وی ادامه داد: این روزها کشاورزی سنتی منجر به افزایش هدررفت در تمامی مراحل کاشت، داشت و برداشت و کاهش عملکرد تولید در واحد سطح شده است که دست اندرکاران و کارشناسان بخش کشاورزی پرداخت تسهیلات ارزان قیمت و حمایت همه جانبه از کشاورزان را راهکار توسعه زیرساخت و ماشین آلات کشاورزی می دانند.

کشاورزان  علی رغم تولید محصول با کیفیت، بدلیل نبود قیمت تضمینی نمی توانند سود خوبی به دست آورند مدیرجهاد کشاورزی شهرستان زرندیه گفت: همچنین افزایش قیمت نهاده های دامی منجر به بالا رفتن هزینه تولید و کاهش صرفه اقتصادی برای مرغداران و دامداران شده است.

قره بیگلو نبود قیمت تضمینی برای اکثر محصولات کشاورزی را از دیگر موانع فرا روی افزایش تولید دانست و بیان کرد: کشاورزان  علی رغم تولید محصول با کیفیت، بدلیل نبود قیمت تضمینی نمی توانند سود خوبی به دست آورند.

وی با بیان اینکه نبود قیمت تضمینی بر اساس نرخ اعلامی دولت در برخی محصولات زراعی، باغی و صیفی جات، مانع از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قیمت نهاده های دامی و سموم کشاورزی مهم ترین مشکل کشاورزان است

افزایش قیمت نهاده های دامی و سموم کشاورزی مهم ترین مشکل کشاورزان است