مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 05:552020-07-12اقتصادي

ترویج استفاده از کیسه های پارچه ای در روستاهای استان بوشهر


معاون دفتر امور روستایی وشوراهای استانداری بوشهر گفت: ترویج استفاده از کیسه های پارچه ای در روستاهای استان بوشهر را دنبال می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اعظم الیاس پور صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در جهان و کاهش محدودیت های استفاده از پلاستیک و در مقابل افزایش مصرف دستکش، ماسک و سایر تجهیزات محافظ شخصی به جهت نقش کلیدی در محافظت از افراد به ویژه کارکنان خط مقدم در طول همه گیری کووید -19 مصرف مواد پلاستیکی در این مدت افزایش یافته است.

وی ادامه داد: درنتیجه پس از رفع بحران بیماری کرونا، زباله های پلاستیکی بیشتری در طبیعت به جا خواهد ماند و این مخاطره جدی محیط زیستی در دوران پسا کرونا خواهد بود.

الیاس پور اظهار داشت: بنابراین لازم است حتی الامکان با کاهش تولید سایر انواع پسماندهای پلاستیکی نظیر ظروف و سفره های یک بار مصرف تا حدودی مانع از افزایش میزان تولید زباله های پلاستیکی شده و به حفظ محیط زیست خود کمک کنیم.

معاون دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر گفت: امروز سوم جولای، روز جهانی بدون پلاستیک، ابتکاری جهانی برای رهایی از کیسه های پلاستیکی یک بارمصرف در سراسر جهان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج استفاده از کیسه های پارچه ای در روستاهای استان بوشهر

ترویج استفاده از کیسه های پارچه ای در روستاهای استان بوشهر